از یک انسان

متن مرتبط با «1080p monitor» در سایت از یک انسان نوشته شده است

108

  • نیلوبلاگ

    gal az aghlat mani بیا بذار کم گریه کنمxa0 man hech kimi aghlatmamisham من کسیو به گریه ننداختمxa0necha modatdi ghamoonan gejalar yatmamisham چند وقته از درد غمت شبا نخوابیدمxa0sayiram tak be tak oldozlari shayd galasan ستاره هارو تک تک میشمارم شاید بیاییxa0oldoz hech , yer goa da hech sani man satmamisham ستاره که هیچ، تورو به زمین و آسمون هم نفروختمxa0bo qaranokh gejada san gonash ol ay gozalim تو این شب تاریک تو روشنایی من باش خوشگلمxa0gonash ol man ki sani ayri ishiq lara satmamisham روشنای...

    ادامه مطلب