يادمان نرود...در دفتر ديكته فردايمان بنويسيم: انسان بودن، پاک بودن ،مسئول بودن ودرانديشه سرنوشت ديگران بودن ،وظيفه نیست!بلكه بایدجزصفت آدمی باشد...