It's the worst kind of suicide that the one whom you love, doesn't care about you.
بدترين نوع خود كشى ست،
دوست داشتن كسى
كه هـيچ وقت
حواسش به تو نيست...
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۴۲ ب.ظ توسط رضا |
از یک انسان ...
ما را در سایت از یک انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت: 10:52