what am i to you he asks
i put my hands in his lap
and whisper you
are every hope
i've ever had
in human form
پرسید : چیکارت میشم؟
دستمو گذاشتم لبه ی لباسش و آروم گفتم:تو همه ی اون امیدی هستی که من داشته ام در فرم یک انسان.
سلام
الان چند ساعته دارم با این وبلاگ ور میرم آخر سر این در اومد،شاید 6 ساله وب نویسی نکرده بودم به زور کد هارو یادم آوردم و عوضشون کردم، حالا خوب شده یا نه؟ 
امروز آخرین ناهارمو خوردم
پیشاپیش ماه برکت الهی رو براتون تبریک عرض می کنم.
امیدوارم تمام خوانندگان از یک انسان همیشه تنشون سلامت و همیشه سرزنده باشن به امید خداوند متعال
منم تو نمازهاتون فراموش نکین و دعام کنین
مچکرم 
ما را در سایت از یک انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116